Monday, November 19, 2012

Inilah Cerita Mummy

Views


Mummy dilahirkan di Hospital Kuala Lumpur pada 19 Oktober 1990.Dan dibesarkan di Johor Bahru oleh pakcik (waktu nie,kehidupan kami susah,jadi mak terpaksa menyerahkan mummy di bawah jagaan pakcik) .. sob sob sob.. Sedih ke?hehe..Jangan k! Smile aje..Menerima pendidikan rendah dan menengah di SK Taman Daya 1 dan SMK Taman Daya 2..Mummy terkenal dengan kepetahan berdebat & berdrama dalam Bahasa Inggeris waktu zaman persekolahan.Malah ada juga seorang cikgu pernah berkata,mummy nie tak padan dengan kecil & kurus tapi sangat lantang & memegang jawatan penting di dalam Persatuan Kadet Bomba,malah pernah menjadi Komander Kawad..Huhu..Mummy nie memang jenis ganas sikit masa dulu-dulu..


Sebaik menamatkan peperiksaan SPM,mummy berpindah duduk sendiri ceh,alas an kononnya nak berdikari..Hehe..Mummy bekerja dan memperoleh pendapatan sendiri..Yeah!! Syoknya dapat pegang duit..Huhu..Tak ingat dunia..Tapi zaman remaja@budak-budak mummy tak kekal lama..30/10/08 adalah tanggal keramat di mana buat pertama kalinya mummy berjumpa dengan si dia si jantung hati..Pertemuan singkat di sebuah warung melalui rakan serumah mummy,membuahkan bibit-bibit cinta antara kami..Jangan tak percaya tau,dalam hanya 3 hari,si dia melamar mummy,lalu 14 Feb 2009 kami ditunangkan dan akhirnya,mendirikan rumahtangga pada 06 Jun 2009..





Peringatan!! Adik-adik yang bawah 18 tahun,yang dok usha pic2 nie,hah jangan lama2 sangat… Tak elok untuk kesihatan ya! Hehehe.. Hah,nie laa antara pic-pic sewaktu persandingan kami..
Si dia bernama MUHAMMAD NORITA ADDY..Emm tak adalah kacak atau ganteng sangat, tapi itu semua tak penting pun,asalkan hati dah sayang kan?


Kerana itulah mummy gelarkan blog mummy dengan gelaran ‘MUMMY’ kerana mummy bangga menjadi mummy..hehe..confirm pening kan kepala?? Ok,itu laa yang dapat mummy ringkaskan mengenai siapa mummy ya..


Terima Kasih kerana membaca entry mummy..kalau suka like laa yer :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua entry dan post di atas adalah Hak Milik Pena Biru Mummy :)