Tuesday, November 20, 2012

My Heart

Views


Entry kali nie,mummy nak bercerita tentang buah hati kedua mummy..Nyawa mummy,penawar mummy dan jiwa mummy..Tanpa dia,lemah & tak bermakna laa setiap nafas yang terhela..Hehe..power tak ayat?Aww…Ish,bukan boyfren okay,tapi my dear son..Naughty boy &  also my cheerleader in my heart..25/04/10,tepat jam 7.44 pagi Muhammad Norita Asyfar selamat dilahirkan secara normal di Hospital Tanjong Karang dengan berat 3.3kg.. Alhamdulilah,inilah tanda kasih & sayang mummy bersama daddy..Allah makbulkan jua doa & harapan kami.. Asyfar lahir sihat dan sangat bambam..Sayang sangat,mummy tak sempat & tak simpan pic masa Asyfar baby (baru lahir)..Huhu..Sedih :( ..


Membesarkan Asyfar tidaklah sesukar mana..Sangat mudah & senang diuruskan,sambil dibantu Opah&Atok yang sangat suka,gembira & bahagia dengan kehadiran Asyfar..(pic)..Asyfar membesar dengan suasana yang sungguh sederhana..Mummy dan Daddy kalau boleh tidak mahu Asyfar terlalu dimanjakan dengan kesenangan dan kemewahan,,.So,biarlah besederhana,kan lebih baik?
 
Hah nie pic masa Asyfar berusia 3 bulan..bambam kan? dengan rambut sejempot dia tue..hehehe..:)

Hah,nie pic dgn Daddy di Bukit Malawati,Kuala Selangor..Jalan2..huhu..mummy xlarat nak dukung !




Nie masa Asyfar berusia setahun 2 bulan..Geram tak dengan bibir dia?Hehehe..


Mummy menyimpan harapan agar Asyfar terus terdidik,dan dipenuhi dada dengan ilmu-ilmu dunia dan akhirat juga..Mummy mahu Asyfar menjadi seorang yang sangat menghormati orang tua,berpendidikan,baik budi pekerti dan mengutamakan tuntutan agama dari dunia..Itulah harapan mummy terhadap Asyfar..Kini Asyfar sudah berusia 2 tahun 8 bulan,dan bakal meningkat usianya..:)

 Ahlan Wahsahlan..Hehe..Cute tak?                          Mmmuuahhh! Sayang mummy sorang nie...:)



Sekian sudah cerita tentang Asyfar utk entry kali ni..Next time mummy akan update lagi mengenai kami di entry-entry seterusnya..:) Keep on touch ya!







Terima Kasih kerana membaca entry mummy..kalau suka like laa yer :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Semua entry dan post di atas adalah Hak Milik Pena Biru Mummy :)